13 Haz 2009

Sabaha kadar

Sabahın 5 i... Odamda oturuyorum saatlerdir. Sıkıcı bir geceydi. Bomboşi hiçbir değişiklik yok.

Gündüz de 7-8 saat kadar uyudum. Gece de baykuş gibi oturuyorum işte böyle...

Birazdan yazdıklarınızı okucam. canım isterse yorum yazıcam. Yazmazsam muhtemelen beni izlemiceksiniz artık. Ama canınız sağolsun...

Bugün karneleri dağıttık, çok mutluyduk. Pazartesiden itibaren de seminer var. Çok sıkıcı geçeceğinden adım gibi eminim. Hazira'ın son 2 günü bize kıyak geçip acaba salarlar mı bizi?

İlk defa bugün müzik dinlemedim. Sadece uyurken arkada çaldı kendi kendine. Güzel de oldu. ;)

Yan odamdaki arkadaş isminin blogumda geçmesinden hoşnut değilmiş. Tamam kendisi bilir.

Bundan sonra ona takacağım bir lakapla bahsedeceğim. Onu da beğenmezse kendisi bilir artık. Bir de fotoğraflarını koymucak mışım? Tamam ;) Bundan sonra photoshopta kafana kese kağıdı geçirdikten sonra koyarım artık. ;)

Yarın SBS, ondan sonraki gün de ÖSS var. Başarılar diliyorum bütün adaylara... Tahmince hiçbir okuyucu ilgilendirecek bir madde olmadı bu. Okuyanlar cevabını yorumlara yapıversinler bizahmet...

Bugün ortaokul arkadaşım Gökhan'ı aradım. Yıllar sonra sesini duymak beni çok sevindirdi.

Bugünlerde geçmişe özlem duygusu var yoğunca. Sanırım özlüyorum...

Yeni edindiğim arkadaşlar çok samimi gelmiyor artık. 2,5 yıldır burada tanıştıklarım içinde sayabileceğim 4-5 kişiden başka kimse yok heralde. (Yan odadaki bu gruba dahil....)

Emrah'tan hala daha haber bekliyorum. Acaba Deep Purple konserine gidecek miyiz?

Kardeşim 1 hafta sonra ABD'ye Work&Travel muhabbetine gidiyor. Eylül ortasında geliyor. Enson Şubat'ta gördüm. Bundan sonra da 2010 Ocak veya Şubat'ında görcem sanırım. Özlücem ya keratayı...

Bir de ABD'deki Carnegie Mellon Üniversitesi'nin Ölümcül Kanser Hastası Olan Öğretim Üyelerinden Prof. Randy Pausch'un 'Son Ders'i izledim gece gece... Etkilenmediğimi söylesem yalan olur...

6 yorum:

  1. okullar bitti ama sen yine devam. umarım seminer güzel geçer. yine umarımki hazirana son iki gün kala serbest olursun.
    geçen bende geçmişe doğru bir özlem çektim.
    bu arara yan odadaki arkadaşa selam. niye blogunda ondan bahsetmeni istemiyor?
    BD'deki Carnegie Mellon Üniversitesi'nin Ölümcül Kanser Hastası Olan Öğretim Üyelerinden Prof. Randy Pausch'un 'Son Ders'i bende etkilendim.

    YanıtlaSil
  2. Arkadaşımın da selamı var. :)) Ama artık bir daha fotoğrafını koymucam. Kaybetti şansını. :)

    YanıtlaSil
  3. Hocam daha tatile giremediniz mi? Az kalmış,sabredin:) En azından günleriniz yoğun geçmez,biraz daha rahatlamışsınızdır..
    Sevgi ve sağlıcakla kalın...

    YanıtlaSil
  4. 1 Temmuz'a kadar seminer var 8Her sene olduğu gibi...)
    Ama rahatladık tabi. Artık yapacak birşeyimiz kalmadı. Sadece vaktin geçmesini bekliyoruz.
    Sevgiyle kalın... ;)

    YanıtlaSil
  5. Koray sen buraya gel ben Deep'e gidim =)

    YanıtlaSil
  6. Deep'i ABD'ye değişirim ama onun ucunda ÇUBUCAK da var. Çubucak'ı HİÇBİR YERE değişmem... :))

    YanıtlaSil

Aklına ilk ne geliyorsa gözlerini kapat ve yaz...