26 Haz 2009

M.J'e ödül

Küçük bir ilkokul çocuğu... Okuldan geldikten sonra kaseti takıp dans ederdi. Onun hareketlerini yapardı. Komik dans ederdi ama mutluydu. O yıllarda idolüydü o adam. -O kasetle büyüdü, gerçi sonra kendini RoCK'a verdi ama unutmadı o günlerini.-

Aradan yıllar geçer, çocuk büyür. O da büyür ama çok değişir. Tecavüz olaylarına karışır adı, estetikten tanınmayacak hale gelir, din değiştirir, yardımlar yapar, dansı bırakır, hastalıklara kapılır, kendi halindedir, çok yalnızdır ve çok değişir... Çok hatalar yapar ama çocuk umursamaz. Artık o, çocuğun idolü değildir ama halen daha sever.

Küçük çocuğun tahmini gerçekleşir ve enson kanser olur. Deri kanseri olduktan sonra kendisini acı bir ölüm beklediğini bilir çocuk ve buna çok üzülür.

ve o terkeder. Ama çocuk sevinir... Anlam veremez duygularına sonra anlar... Müslüman olduğunu, günün anlam ve önemini de hatırlayarak şaşkınlığa bürünür.

Acı içinde ölmek yerine müslüman olduktan sonra regaip kandili gibi müslümanlar için mübarek bir günde kalp krizi geçirerek ölmesi küçük çocuğa göre ona verilmiş bir ödüldür...

6 yorum:

  1. Allah rahmet etsin...
    Toprağı bol olsun...
    Sevenlerine başsağlığı dilerim...

    YanıtlaSil
  2. sabah radyoda dinledim,çok üzüldüm.huzur içinde yatsın.

    YanıtlaSil
  3. okurken küçük çocuk oldum...

    YanıtlaSil
  4. Koray son cümlen beni çok duygulandırdı..

    YanıtlaSil
  5. @mrtt zaten hala çocuk değil miyiz? :))
    @burçak ben de üzüldüm. son cümleye gelince zaten yazının ana teması onun üstüne kurulu. :)

    YanıtlaSil

Aklına ilk ne geliyorsa gözlerini kapat ve yaz...