7 Haz 2009

Nemli bir gün...

Bugün SBS de görevim vardı bir okulda. Klasik bir sınav işte, gittik, heyecanlı bebeler ve duyarsız ben... :P

Bitti sınav falan filan... Derken arkadaşlarla buluşup hadi yemeğe... Otele gittik yemek falan yedik ve hiç yapmadığım birşeyi yaptım... OKEY oynadım. Yemekte Ural'ı sinirlendirmem 2. oynun bana kalmasına neden oldu. :D Tabi ilk oyunda bana kaldı. Geçmiş olsun hadi bakalım... :))

Bu da geçti, ordan ben bizimkilerden ayrıldım, kırtasiyedi, marketti derken bi yağmur (Haziran ayında...) Uffff.... Üstümde kısa kollu gömlek falan. :(( Neyse markete biraz sığındım, derken sonra eve koşarak uçtum.

Buarada atladığım biryer var. Ev arkadaşım biz okeydeyken aradı. Biz evden çıkarken elektrikler yoktu. Tabi dolayısıyla sular da yoktu ve birşekilde musluk açık kalmış. Elektrikler gelince su akmaya başlamış ve giriş full su :S
Hadi halı yıka falan, belim koptu. :S

Bir de yağmur. Ne oldu? nemli...
İşte böyle saçma salak bi konu bu da... :p


Bir de buketblu benimiçin çok güzel birşey hazırlamış.
Teşekkür ediyorum kendisine. :))


4 yorum:

  1. =))) ehh burada ben her gün ıslanıyorum euheue =))) heyecalı bebeler ve duyarsız sen hee :) hocam sizi duyguya davet ediyorum birazcık hiç yakışıyor mu =))) bu arada geçmiş olsun..

    YanıtlaSil
  2. nemi severim,alışkanlık işte:) kuru hava bana acımasız ve yabancı geliyor nedense:) ama nem kokusu hoş değil bak:D
    haziran ve yağmur,birbiriyle çok uyumlu geliyor bana,sıcak hava ve yağmurlar,sonra güneş,parıldayan otlar vs.

    YanıtlaSil
  3. @burçak
    Sen orda ıslanırken eziyet çekmiyorsun, halı yıkamıyorsun. Biz burda ...
    Duyarlıyım, ama gerektiğinde...

    @ivriz
    Karadeniz'i severim. Yağmurda dolaşmak güzeldir ama sonbahar veya ilkbaharı tercih ederim. Romantiktir. Ama burda değil...

    YanıtlaSil
  4. çok geçmiş olsun diyorum. elektrik kazası derim ben buna.

    YanıtlaSil

Aklına ilk ne geliyorsa gözlerini kapat ve yaz...