2 Haz 2009

Plan

Saat sabaha karşı: 04:03
Manyak mıyım ben yaa? Bu saatte ne blogu? :P
Şimdi yatsam 2 saat sonra kalkıp okula gitmek... Yok yok ama biliyorum yarın kesin acısını çekicem bunun... En iyisi mi bırakın da şuanda blogumla olmanın tadını çıkarayım. :)

Buarada aynı durumu dün de yaşadım. Yatağımda 1897287 derece döndükten sonra uyuyamayacağımı farkettikten sonra en iyisi yine kalk... ne yap? Blogun temasını değiştir...
Fikir: buketblu; Teşekkür ediyorum, sayende kendime geldim gibi...
Farkedenler etmiştir blogumda küçük değişiklikler yaptım. Tepedeki çok değerli arkadaşımın tasarladığı kaba CoRai yazısını kaldırdım... Onun yerine böyle bi garibimsi bi avatarı kopyaladım. Kaç tane var ki orda, saymadım hiç... önemli değil. :p Onun yerinde yazı yazılan yerin arka planına da bu garip deseni yerleştirdi. Umarım beğenenler beğenir ama eskisine göre farklı oldu.
Biraz bunalımdan uzaklaşmak istiyorum...

Ayrıca bugünlerde e-okulla çok haşır neşir mi oldum ne... Yorucu oluyor ama bu bana sene sonunu getirdiğinin habercisi gibi. :)) İyiki de birçok işimi yine erkenden bitirmişim de şimdiye rahatım, az işim vardı. Onu da hallettim ve bitti herşey. Bitirdik dönemi... :))

Bu sıralar yaz tatilimin planını artık kesinleştirmem gerektiğini farkettim. Çok sevgili yıllardır herşeyimi paylaştığım üniversite arkadaşım Okan'ın düğünü var. :)) Üniversitenin en zıpır tiplerini toplayıp o düğünde dağıtmak lazım... ;)
Bu etkinlikten bir de buraya (Muş/Malazgirt) geldiğim yıllarda tanıştığım ve yine benim için çok değerli olan bir arkadaşımın düğünü... Bu kez Ali Hoca için Manisa'ya gidiyoruz... :)
Emrah var bir de... İstanbul'da Deep Purple'ın konserine gidip gitmemeyi kararlaştırdığımız anda biletleri almak istiyorum artık.
Ankara... Çok özledim. Görmek istediğim çok sevgili akrabalarım, dostlarım, yıllardır görmediğim arkadaşlarım... Oraya da gelicem...
Derken aylardan Ağustos dicez ve 17 yıl aralıksız gitmeyi ihmal etmediğim lakin askerlikten doalyı geçen sene 18. kere gitmeyi kaçırdığım Marmaris/Çubucak orman kampı... Bekle beni geliyorum. Kimle? Emrah... Seni seviyorum dostum ;)

Ay olarak sıralı gibi görünse de Temmuz ayındaki kargaşaya nasıl bir düzen getireceğim bilmiyorum. Tarihlerini bi aklımda tutsam? Birbirine de çok yakın ama :(

Sevgili MANUKYAN beni izlemeye almış. Umarım yazılarımı takip eder ve memnun olursunuz efendim. :)

Not: Yazımı tekrar gözden geçirdiğimde sanırım benim için çok insan değerli. :) Ama sahiden yaaa... seviyorum sizleri, adı geçmeyenler de öyle...

8 yorum:

  1. ben şu Emrah'ı çok sevdim hee hem Deep purple'da adı geçio hemde Çubucak'ta :) iyi tatiller hocam :) bizde kardeşinle çalışıp duralım bütün yaz :D ağustos böceği ile karınca misali hihih :D

    YanıtlaSil
  2. yazının başlarında karamsar bi hal alsada sonuna geldiğimde içinde bi mutluluk ve heyecan olduğu çok belli abi umarım yapıcam dediklerini yaparsın bu sene bi de şu deep purple olayı bende hala düşünüyorum gitsem mi gitmesem mi diye ah bi gitsem süper olacak ama bakalım... çubucak'ta görüşürüz artık :P

    YanıtlaSil
  3. temaya yorum yapmayı unutmuşum güzel olmuş pembeli falan :D ben eski logoyu daha çok seviyordum ama ne bilim şimdi benimkinden çok daha farklı geldi gözüme :/ ama beğendiysen güzeldir ;) hayırlı olsun güle güle kullan :D

    YanıtlaSil
  4. emrah iyidir Burçak ;) Siz çalışın, biz Çubucak'ta dağıtcaz :))

    Artık karamsar olmamaya karar verdim Volkan... Tema olayına da gelince, aslında kızacağını düşündüm, ama baydı artık be abi, değişikliği severim, bilirsin ;)

    YanıtlaSil
  5. Burçak Teşekkürler.. ;)

    Korayım.. Seni seviyorum dostum :)
    Öyle bir anlatmışsın ki okurken ben yoruldum hakikaten bazı bazı, aslında öyle labirentlere düşeceğin bi karmaşa da yok Temmuz da falan ama işte dönemi bitirmiş olmanın mutluluk sarhoşluğu var üstünde, "sevindiriklik" seninkisi :) Enerji dolu olmuş yazı, keyifli..

    Kimle? Emrah..işallah be abi..Bu sene hiç gidememek üzerine tereddütlerim var..
    Ama giderim yav, giderim..
    2 gün bile olsa giderim
    evet.. doğru ya lan..
    yok tereddüt falan
    tamam abi hallettim 3 satırda :)
    Ve ben ne zaman nasıl giderim bilmem ama, gittiğimde sen orda olcan, ötesi yok..

    Deep Purple.. Az sonra bi kumbaramı kırayım bakalım bi inceden hesaba kitaba dalalım :)(bana kızıyon şu saniye evet)
    Umarım gidebiliriz şöyle topluca..

    Profum iksim.. Pembeli temaya yaptığın yorum sence samimi mi?
    ahuhauhauaha :)
    Özledim be olum, senin fotoğraf makinesini kapıp saçma salak fotoğraflar çekmeyi özledim (=seni özlemedim makineni özledim' mi oldu lan? ahuahaua :) yok abi yok, bezeni bile özledim iki gaşının ortasındaki..)

    Koray bizim şarkılar çalmıyor bende,
    Yeni Geldi 30 sn. bi çaldı sustu, galiba onu kastediyordun sen de..
    Neyse, myspace adresini yazmış oraya, biraderim benim :) Sağol varol..

    YanıtlaSil
  6. Çubucak konusunda tereddüt sezdim gibi, yakarım len ortalığı (cennetim hariç...)

    pembeli tema beğenilmemiş heralde. Neyse bakalım, biraz dursun, bunu değiştiririz...

    YanıtlaSil
  7. blogun teması güzel olmuş. alt ve üstte 12 tane var toplam 24 ben saydım :))
    bu yazı dolu dolu geçireceksin eğlenmene bak. yoruldun sen.

    manukyan takip eder :)

    YanıtlaSil
  8. Temayla baya uğraştımm. Beğenmek zor oldu. Beğendiğine sevindim.

    Yaz? Çok karışık yaa... Planlarda değişikilikler var gibi. :D

    YanıtlaSil

Aklına ilk ne geliyorsa gözlerini kapat ve yaz...