4 Haz 2009

1 avuç antep fıstığı

1 avuç arkadaşım var ama hepsi birbirinden kıymetli... Gerçekten hayatım boyunca edinebileceğim en güzel dostlukları burada kurdum diyebilirim. Az ve öz... Buranın bana kattığı tek iyi şey bu olsa gerek... Neden böyle birşey dedim şimdi?

1 dediğimi 2 etmeyen Mahir (soldan ikinci), ne kadar bana takılıp ara ara sinir etmeyi başarsalar da
:) her konuda bana yol gösteren ev arkadaşlarım Ural (en sağdaki) ve Erdoğan (o yok...) ve en kötü durumda bile olaylara pozitif bakan Turuncu Niyazi (en soldaki)...

Okuldaki SBS kursu sularında dersim bitmişti. Hafiften bahar havası da gelmişti. Servisin gelip bizi merkeze (10 km) bırakmasını bekliyorduk. Nedenini hatırlamadığım bir sebepten dolayı Mahir hocayla telefon görüşmesi yapmıştım.

Ben turayı seçtim, Mahir de yazıyı...
tura: Nabıon?
yazı: İyilik dersim bitti, öyle oturum öğretmenler odasında... sen? (servisin beklemesini bekleyen ve öğleden sornaki öğretmenlere takılan bir vaziyet...)
tura: ben de öğretmen evinin önünde oturmuş antep fıstığı yiyom...
yazı: ooohhhhh, keyfini çıkar, tabi dersin yok, takıl bakalm. 1 avuç da bana getir bari de biz de nasiplenelim. (Mahir'e takılan bir tavır...)

O sırada telefonumun hoparlöründen konuşşmaya dahil olan
Rezan ve Zeynep hocadan...

zeynep: Ben de 1 avuç istiyorum.
tura: Bak 2 avuç etti...
Rezan: Bana da kısır getir...
(şakanın b.ku çıktığı ve Mahir not tutmaya başladığı an... )
yazı: Başka birşey?
tura: teşekkür ederiz, kendine iyi bak, geliriz birazdan biz de...
(gülümseyerek...)
Gülümseyerek kapattık telefonu. Aradan 20 dakika geçti ve bir araba belirdi okulun önünde. bizim Mahir... Elinde gazete kağıdından huni yapılmış ve içinde belli ki birşey var. Evet... Üşenmemiş gitmiş 2 avuç (ne az, ne fazla...) antep fıstığı almış, taksiye atlamış gelmiş okula. O kadar da acele etmiş ki, ayakta terlikler. Biz yarılıyoruz.
Aceleyle geldi yanımıza Rezan hocaya döndü...

yazı: Hocam kusura bakmayın, kısır bulamadım..
tura: Olm manyak mısın? Geyik olduğunu sen de biliyorsun! falan filan...
Bildiğiniz dumur durumları, sonra birbirimize baktık diğer hocalarla falan... Derken bindim taksiye ben de gittim MAL-azgirt'e.....................

Bu sene de tayin istedi, evinin yanına, Bingöl'e gidiyor Mahir. Şimdi kim bana antep fıstığı getircek ya? :)
Tamam birşey demedim.
Bingöl'den kalkıp bana 2 avuç antep fıstığı getirmeye kalkma sakın...
Getirecek olsan da 2 avuçla kalma.... :D

Arkadaşlarım sözünün eridir. Dedimmi yaparlar. Hiç kırmazlar beni. :D

19 yorum:

  1. sevilay
    Valla harikasınız:DKoraycım çok şanslısın böyle arkadaşların olduğu için:)

    YanıtlaSil
  2. benim bu fıstık olayından haberim yoktu.bir daha ki sefere sıcak çay isteyin ne olacak ama kese kağıdında yada külah ta

    YanıtlaSil
  3. Koray(siz de)istesin(isteyin) getiririz:)))

    YanıtlaSil
  4. 1- Ben fotoğrafta kötü çıkmışım.
    2- Kırmızı gömlek sana yakışmamış.
    3- Mahir, sağlam adamdır.
    4- Niyazi kilo almışsın, dikkat et :)
    5- ve en önemlisi
    keçisin meçisin ama Seviyoruz Seni...

    YanıtlaSil
  5. 1- Fotoğrafı senin için değiştirdim.
    2- Kırmızı seviyorum, ama tamam yarın son.
    3- kabul edildi.
    4- ilgi alanım dışında
    5- Bak bu hoşuma gitti, duygularımız karşılıklı... :))

    YanıtlaSil
  6. Bu arada beni çok utandırdın...

    YanıtlaSil
  7. MAHİR
    maddeler sayacağına uyusana yarın seni uyandırmak için 27 çağrı atmayayım:)))

    YanıtlaSil
  8. Son iki yorum Mahir'e aittir. :))
    Mahir'im senin gibi biri çıkmayacak, bunu biliyorum...

    YanıtlaSil
  9. mahir
    teşekkür ettim...

    YanıtlaSil
  10. maşallah diyorum sizlere:)
    başka memlekette olmanın bir yanını çok seviyorum ki o da yurdun her bir yanından insan tanıyorsunuz,bu çok güzel bir şey,çeşitlilik,çok kültürlülük çok güzel bir olay,ülkemi seviyorum:)

    YanıtlaSil
  11. Evet, bi o iyi yanı var ivriz... :))

    YanıtlaSil
  12. mahir
    niye başka güzel yanları yok mu?

    YanıtlaSil
  13. O güzel yanlardan çok bahsetmek istiyorsan blog aç, göster bakalım güzelliklierini.... nelermiş öğrenelim? O zaman oraya da yorumlarımı yaparım ;)

    YanıtlaSil
  14. mahir
    yoooo böylesi daha iyi:)))

    YanıtlaSil
  15. İşte sen de diyorsun, bu kadar güzellik yeter... :))

    YanıtlaSil
  16. ne güzel ya. böyle arkadaşa can kurban.

    YanıtlaSil
  17. Doğru diyorsun ama işte Mahir'i bu sene kaybettik. Tayin istedi, gidiyor kendi topraklarına... :(

    YanıtlaSil
  18. Mahir
    eee kutsal topraklar beni çağırıyor yapacak bir şey yok...

    YanıtlaSil
  19. Kutsal topraklar beni fazla umursamıyor artık beni kendi haline bıraktı gibi

    YanıtlaSil

Aklına ilk ne geliyorsa gözlerini kapat ve yaz...