22 Haz 2009

Hoşçakal

Arkadaki Süphan...

Van-Erciş Sema turizm... Reklamını da yapayım bari :) Ağrı gezsinin dönüşünde Patnos'tan uğurladım. Bir dahaki sefere seni evine kadar götüren Bafta turizmle (biliyorum, adı öyle değildi, salladım. :p) yollucaz seni. Geleneksel olarak Ağrı'nın Patnos ilçesinden yolcu ettiğim Ural'ı bu yıl daha geniş kapsamlı olacak şekilde Erdo, Niyazi, Emre ve Serdal'la gerçekleştirdik.

Bu yıl onun için farklı oldu. Aklının yarısı İstanbul'daydı. 2 kişinin birbirini sevmesi gerçekten muhteşem birşey. Bu tatili sen hakediyorsun. Tadını çıkar dostum, koş İstanbul'a...

Biliyorum bu cümle moralini bozacak: "Eylül'de görüşüz..."

7 yorum:

  1. Mahir
    Ural'a iyi tatiller
    sana da iyi beklemeler:)))

    YanıtlaSil
  2. bencede darısı sizin başınıza

    YanıtlaSil
  3. İyi dilekleriniz için teşekkür ediyorum.
    Yolculuk Cumartesi ;)

    YanıtlaSil
  4. yolculuk cumartesiyse sana şimdiden hayırlı yolculuklar dilerim:))

    YanıtlaSil
  5. Beni uğurlayan ve iyi dileklerde bulunan arkadaşlarıma teşekkür ederim...
    Koray, öpüyorum ordan burdan ;)

    YanıtlaSil
  6. @Mahir teşekkürler Mahirim. :)
    @Ural öpücüğünü aldım ;) İyi tatiller...

    YanıtlaSil

Aklına ilk ne geliyorsa gözlerini kapat ve yaz...