22 Haz 2009

Ağrı'yı çekiyorum...

1 Şubat 2009 tarihinden itibaren Muş'un Malazgirt ilçe sınırları dışına çıkmamam baktım ki bende büyük psikolojik gerginliğe yol açıyor hemen kaçayım dedim. Zaten son konularımdan da monoton, sıkıcı bir hayatımın olduğunu farketmişsiniz. Bu hafta sonundaki küçük kaçamak benim için inanamayacağınız bir psikolojik tedavi oldu diyebilirim.

Üniversite 1. sınıftan beri can ciğer olduğum Alper'in kız arkadaşı Songül, Ağrı'da öğretmen. O da sıkılıyormuş. Ben de onun can sıkıntısını alma bahanesiyle kendi tedavimi de gerçekleştirmiş oldum.

Ağrı güzel, gerçekten güzel. Ama nereye göre? Benim yaşadığım yere göre...

Kendimi oraya ait birisi gibi hissettim. Ağrı'ya adım atar atmaz karakter değiştirdim sanki. Medeniyete geldim... Trafik ışığı gördüm. Kırmızıda durdum. Arkadaş ortamına hemen alıştım. Muhabbete katılabildim. Yani hiçbir sorun yaşamadım. Bu imkanı bana tanıyan Songül'e çok teşekkür ediyorum.

Ev değiştirmiş Songül. Geçen seneki evine göre daha mütavazi bir eve sahip. Geçen seneki ev arkadaşları yok. Ama geçen sene tanıştığım (lakin benim hatırlamakta zorluk çektiğim) çok tatlı bir ev arkadaş edinmiş. Sana söylüyorum ev arkadaşı. Fallara çok takılma, mutlu bir gelecek bekliyor seni...

Çok iyi misafirperverler. Hiç kendimi yabancı hissetmedim. Hatta kendimi evin elemanı gibi bile gördüm. Yandaki fotoğraf herşeyi açık bir şekilde gösteriyor zaten. :))

4 yorum:

  1. mahir
    parise gitmiş gibi konuşuyon:)))

    YanıtlaSil
  2. MAL-azgirt'ten sonra Paris gibi... :)

    YanıtlaSil
  3. Ağrı Ağrı harika bir yer bence :) bende çok sevmiştim :)

    ama Muş daha iyidir diye düşünüyordum ya yıktın şimdi beni :)

    YanıtlaSil
  4. Muş daha iyi?!
    Dalga geçiyorsun galiba... :D

    YanıtlaSil

Aklına ilk ne geliyorsa gözlerini kapat ve yaz...