28 Haz 2009

Eve dönüş

Fotoğraftaki abartı değildir. Zamanında böyle bir otobüs yolculuğu yaptığım için bunun şerefi hep yüreğimde...!

Yandaki fotoğraf bir grup GS fanatiğinin deplasmandan dönüşte yolculuk ettikleri otobüsün görüntüsü. Ama hepsi mutlu. futbolun tadını çıkarıyorlar. Ya ben? Neden evime daha notmal bir otobüste gidemiyorum?

1 Şubat'tan sonra sorunlarla dolu bir otoüs yolculuğun daha sonuna gelmiş bulunmaktayım. Darısı diğer yolculuklara. Dikkatimi çekti de 2 yıldır KPSS nin olduğu gün Malazgirt'ten Malatya'ya dönüyorum...

Geçen sene KPSS eğitim sınavının bittiği vakitlerde kampüs içine girmiştim. Herkes ağlayıp sızlıyordu. Bu sene o görüntüyü kaçırdım. İnsanlar acı çekerken onları izlemek hoşuma gitmiyor ama benim maksadım orada sadece insan görmek...

Saat 13:00 teki arabama yetişebilmek için saah 07:00de uyandım, 07:30 da Erdo'yu yolladım. Ondan sonra bavulumu hazırladım, evi ilaçladım, berbere gittim, duş aldım, evdeki son işleri bitirdikten sonra kapıyı kitleyip dışarı çıktım. Saat tam 13:15 ve Malazgirt Muş Tur yazanesindeyim. Otoüsün lastiği patlamış... Hep merak ederim acaba bu sefer nerede sorun çıkacak diye ki nitekim dakka 1 gol bir... Saat 13:30 daki otobüse yetişeyim diye 07:00 den beri koşturdum ve şimdi araba tam 1,5 saat rötarlı olarak saat 15:00 te geldi. Neyse ki ne kadar erken çıkarsak çıkalım Muş merkeze geldiğimizde 17:00 den önce hareket etmeyeceğimizi biliyordum. Muş terminalinde beklemektense 1-2 saat daha Malazgirt'e katlanmak... daha mantıklı ;) Yoldan geçenlere bakıyorum (%30 u tanıdık) O arada bizim Turuncu Niyazi'yi gördüm. Babasıyla geziyordu. Ayaküstü tanıştık. Şeker bi babası varmış. Kendisine burdan selamlar... :)

Neyse araba geldi, Muş merkeze geldim ki aman tanrım her yer ana baba günü gibi. Arabanın arkası bildiğin aşiret... 2 kişilik koltuklarda 2'si çocuk olmak üzere 4 kişi oturmalar, iğrenç ter kokuları, gürültü patırtılar, cep telefonuyla konuşmalar, çocuk sesleri, kusanlar, aksırıp tıksıranlar.... oooofff :( Ayrıca hayatım boyunca bu kadar berbat bir şöför görmedim. En acemisi bile bu kadar titretemez bir aracı...

Gece 23:00, evdeyim. Ailemi özlemişim. Pek değişmemişler, hala ediyle büdü gibiler. :)

Evet, tatil an itibariyle başlamıştır. yuppiiiii :)

8 yorum:

  1. anammm Koraycım bu ne ya :D her otobüs yolculuğun bir felaket neyseki bu da geçti :) sıradaki macerealarını bekliyorum ahaha :) iyi tatiller :)

    YanıtlaSil
  2. Ya Corai bizim buraların reklamını çok güzel yapıyon... TEŞEKKÜR ETTİM...

    YanıtlaSil
  3. Madem öyleyse Mahir'im sadece 1 yolculuk istiyorum. Sorunsuz olsun.
    Sorunsuz olsun, bu konuları silicem, bir daha azımı açmıcam...

    YanıtlaSil
  4. Koray'cım;
    1: Malazgirt'ten gelen araçların tamamı Muş merkezde en az 1 saat mola verir.
    2: Buraların adedidir(ekonomik sıkıntı)2 koltuğa 3-4 kişi biner.(çocuklu aileler için diyorum bunu)
    3: Umarım dileklerin gerçekleşir.
    4: Sana sorunsuz tatiller dilerim...

    YanıtlaSil
  5. offf sabah triplerine meraba :D

    1. 13:30 da malazgirtten kalkıp 15:00 te muş'a vardıktan sonra Muş'tan 17:00 de hareket etmek yerine 15:00 da Malazgirt'ten kalkıp 16:30 da Muş'a varıp, yarım saat beklemek bana dana mantıklı geliyor.

    2. Bu adet de zaten yolculuğu bu duruma getiriyor. Madem bilet alamıcaksın çocuğuna. O zaman hiç olmasın o çocuk. (Benim neden 8 kardeşim yok?)

    3-4. İyi dileklerin için teşekkür ediyorum.

    Savunmalarım sana karşı değildir.
    İyi tatiller...

    YanıtlaSil
  6. savunmaların bana karşı olmayabilir ama yerin dibine soktun bizi desem yalan olmaz:)))

    YanıtlaSil
  7. Seninle ne alakası var Mahircim :)

    YanıtlaSil
  8. 1: Benimle bir alakasının olması gerekmiyor.
    2: Ben her zaman Fakir ama gururlu insanlardan yana olurum.
    3: Ezilen insanlardan da yana olmak gerekiyor arada bir:)) sana tavsiyem olsun:)))
    4:Bay bay KORAY'cım :))))

    YanıtlaSil

Aklına ilk ne geliyorsa gözlerini kapat ve yaz...