16 Mar 2009

Köse

Bugün saatin çalmasıyla uyandım. Arayan yine Türkçe öğretmeni Mahir hocamızdı. Ne kadar çok bahsediyorum bundan yaaa, neyse bakalım...

Saat 06:45 ti... Normalde 06:40 da servisin kalması gerekiyordu. Oysa ki ben hala yataktayım. dedim kaçırdık ilk dersi. O birşey değil de taksi parası çok kötü yaa... :( Çok mu paragözüm neyim... :p Mahir, "Hadi çabuk ol, hazırlan, bekliyoruz seni..." dedi.

Bu bir rekor... Yataktan kalkıp elimi yüzümü yıkamak, üstümü giyinmek, kalemdi, telefondu, anahtardı gibi klasik şeyleri alıp evin 150 metre ilersindeki servise yetişmem tam tamına 7 dakikamı aldı. Yalnız şöyle bir durum da var...
1. Takım elbise giyiyorum, inanılmaz vakit alıyor.
2. Hava çok soğuk olduğu için içime ekstradan tişörttü bilmem neydi, önüme ne gelirse giyiyorum.

Tabi bu sıkışıklıkta traş olmayı unutmuşum. Pazar akşamından pazar akşamına traş oluyordum. Akşam zor geldi, sabaha bırakmıştım, tabi bu yoğunlukta da unuttum gitti... Tam 1 haftalık sakalım vardı okula giderken. :) tabi bugün öyle idare ettik. Tek isteğim müfettişlerin gelmemesi... Şansıma inanılmaz derecede kar vardı bugün. Gelmeleri mümkün değildi. Okulun bahçesine araba giremezdi. Dışarıda bırakıp girmeleri de çok zordu. Diz boyu kar vardı... Tam eridi derken yine yağdı bu kar ya... Ne zaman kurtulcaz bu kardan? :(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aklına ilk ne geliyorsa gözlerini kapat ve yaz...