3 Mar 2009

Esin

Sıradan bir gün daha geçti. Dikkatinizi çekerse 1 gün değil, 4 gün geçti aradan ve ben daha yeni yazıyorum. Eveti bu kadar ara vermezdim son zamanlarda, ama o kadar boş hissediyorum ki kendimi... :(

Bugün herzamanki gibi gittim okuluma. Günlerdir okula gelmeyen Esin bugün okula gelmişti. Öğretmeni geçen haftalarda yaptığım kalp kırıklığını düzeltmem için bana yollamış. :) Ben söylemiştim. Metro verecektim, olmadı. :( Nereden bileyim bugün geleceğini... :(

Esin kim mi? Buyrun burdan yakın...

ama bukez suratı daha iyidi, gülüyordu. Benimle hiç konuşmadı ama biliyorum utancından. çekingen bir kız. Öğretmenler odasında diğer öğretmen garip bakışlarının altında aşırı sevgi gösterisinde bulundum. Aldım kucağıma, tombiş yanaklarını sıktım. Çok tatlı yaaaaaaa :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aklına ilk ne geliyorsa gözlerini kapat ve yaz...