20 Mar 2009

KaTaKuLLi


Yıllardır yapmak istediklerini yavaş yavaş yapmaya başlayan 2 ilkokul arkadaşın Emrah Ergin ERGANİ ve Halil AKCENGİZ merkezli kurulan Ankara'nın haşin müzik gruplarından biri...

Halil alınmasın ama Emrah'ın bende yeri ayrıdır. Heralde kimse beni o kadar iyi anlamazdı.

Son dönemlerde hayal ettiklerini geliştirmeye başladılar. Sayısız (sayısız dememin nedeni, sayısını bilmediğimden) konser ve barlarda canlı performans gösteren grup birbirinden güzel 2 parça bestelediler. Gerçekten dinlemenizi tavsiye ederim....

http://www.myspace.com/katakulli

3 yorum:

  1. Koçum benim.. Biraderim :)
    Sağol varol tüm desteğin için, hep yanımda hep arkamda olan müzisyen arkadaşım..
    Müzikteki emeğini de en iyi bilenlerdenim :) Hep hayalimizdi birlikte çalmak bir şeylere imza atmak, ama biz bunu yapamasak da sen bizim yaptığımız şu müziği kendin yapmışcasına benimseyip, bu grupta bi üyeymişcesine, KaTaKuLLi' ye hayatında önemli bir yer verip,
    bunu da öyle güzel hissettiriyorsun ki..
    Ne deyim..
    Sağol varol be abi..
    Hep yanımızda ol.. Gerçekten bu grubun bi üyesisin..

    YanıtlaSil
  2. Kardeşim sen benim gerçekten dostumsun. Yaptıkların benim için önemli ve gerçekten çok iyi işler çıkarıyorsun. ;)

    Sadece KaTaKuLLi değil senin alanına giren şeyler benim de alanıma girer. ;)

    Grubunuzda gerçek anlamda olmak isterdim, belki sizi gıcık edebilirdim ama bu benim dinlediğim tarz gereği biraz ilk başta bekli sorunlar oluşturabilirdi. Ama emin olun ki eğer öyle bir fırsat bulmuş olsaydım elimden geleni de yapacağımdan emin oalbilirsin.

    Ha şurdan da kendime pay çıkarım bari, illa grupta gitar çalmam değil, kitlelere taşıyabilmem de bir parçası olduğumuun göstergesi değilmi? :)

    Seni ve yaptıklarını seviyorum kardeşim... ;)

    Hayatında başarılar... :)

    YanıtlaSil
  3. Canımsın :)
    sağol varol kardeşim..

    YanıtlaSil

Aklına ilk ne geliyorsa gözlerini kapat ve yaz...