29 Ara 2012

Nihayet haftasonu...


Çarşamba hiç gelmesin istiyorum. Çarşamba'ya kadar o kadar güzel, hareketli ancak çeşitlilik dolu olan hayatım Perşembe ile tam bir kabusa dönüyor. Okuldaki işler birikiyor. Dersim olduğu sınıflara hazırlamam gereken yaprak testler, onların cevap anahtarlarını çıkarmak olsun. Özel dersler ve birton okul evrakı... Öldürüyor resmen...

Çarşamba renkliydi aslında. Çok yoğun ders prgramım yoktu. Okuldan gelince pazarı yaptım. Yemek yaptım. Ordan eşimi aldım okuldan ve beraber spora gittik. Ordan çıkışta fotoğrafçı arkadaşlarla toplandık. Toplu olarak KUFSAD'a üye olmaya karar verdik.Ne zaman fiilen KUFSAD üyesi olcaz bilmiyorum. Hoca isimlerimizi aldı bakalım bekliyoruz haber...

Perşembe, 10 saatlik dersin ardından (10 saatlik dersin ne kadar acı verici olduğunu ancak öğretmen olan bilir..) yıllardır görmediğim geometri konusuna gece 1 buçuğa kadar çalıştım. Ertesi gün (Cuma) lise 3 geometriden ders alan özel öğrencim vardı. Çalışmalıydım ve çalıştım. Gece 1-2 den sonra biraz face te kaçamak yapıp yattım. 1 satır yazı bile okuyacak dermanım yoktu. 2 günlük biriken blog yazıları olduğunu bilioyrdum. Ama bakamayacaktım. Ertesi güne ertelemek zorunda kaldım.

Cuma günü yine bi 10 saatin ardından 2 saat boyunca geometri anlattım. Ama hayatımın en kötü performansıydı diyebilirim. Geometriye yabancılaşmış olabilirim. Tamam da o kadar da kötü değildir heralde demiştim. Ama o kadar kötüymüş işte... Oysa ki Perşembe gününden pratiğimi yapmıştım. Çok çok çooook yoruldum. Saatlerdir kendime gelemedim. Bir de bugün boğazlarım çok tahriş olmuş. Ya okulda çok bağırdım ya da vücut artık isyan ediyor. Yarın fotoğraf gezisine gideceğiz. O yüzden Pazar günkü derslerin hazırlığını şimdiden yapmam gerekiyor. Bu tempo çok yoğun. Alışmak zor olacak gibi görünüyor....

Ama yoook. Acısını yarın çıkaracağım. 1 günüm var. Tamam, akşamına tekrar çalışmaya bağlıcam. Ama en azından fotoğrafla ilgilenirken az olsun uzaklaşcam...

12 yorum:

  1. Kolay gels,n hayatta en nefret ettiğim ders matematikdi :) lisede sözeli seçmiştim bu yüzden :) tek dersim geometriydi oda hep zayıftı zaten halamın oğlu üniverste okumaya yanımıza gelene kadar :) beni çalıştırdı ve dersi geçmiştim hoca kopya çektin desede ben çalıştım hocam dedim inanmadı tabi :)

    Ne şanlısınızki gezilere gidebiliyorsunuz bense işdeyim :( yıl sonu hesabı çıkarıyorum :(

    Bende sertifikamı BUFSAD dan aldım :) ama henüz üye olamadım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Peki hocan, sınavdan sonraki performansına bakarak kopya çekmediğine inanmadımı hiç?

      Bu arada gezi demişke hiç konusunu açmalayalım. O konu tam bir fiyasko oldu... :(

      Sil
    2. Çok sinir bir kadındı takıntılıydı inanmadı ne yazıkki :(


      Nolduki :( gidemediniz sanırım.

      Sil
  2. Bol bol güzel fotoğraf çekerek, yorgunluğun bir kısmını atabilirsin bence (:
    Eminim yine güzel kareler çıkacak ortaya, merakla bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. paylaş bakalım belki sana öyle geliyordur yine :)

      Sil
    2. Geziye gidemedik. :(
      Yeni postumda detaylardan bahsedeceğim..

      Sil
  3. ay evet nihayet haftasonu :) güzel çekimler dilerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Artık başka sefere...

      Sil
  4. Kolaay gelsiinn

    Öğretmen olduğunu yeni öğrendiimm. :)


    Ama fotoğrafları görmek isteriz :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fotoğraflarımı burada paylaşıyorum. Ama bu seferlik paylaşamayacağım... :(

      http://1ininkareleri.blogspot.com/

      Sil

Aklına ilk ne geliyorsa gözlerini kapat ve yaz...