14 Şub 2012

Yalnız girilmeyen bir sevgililer günü

İçinizden biliyorum birçok kişi şunları söylüyor olabilir..

Manyak mısın olum sen? Ne arıyorsun bilgisayarın başında? Gitsene sevgiline sarıl, onu öp, sevdiğini söyle... Ne biliyim al git, bi yerlere götür... BUGÜN SEVGİLİLER GÜNÜ... Hele bir de evliliğinizin ilk sevgililer günü... bla bla bla...

Ama ne şanslıyım ki eşim kendini sevgililer gününe hapseden bir insan değil.
Sabahları uyanır uyanmaz 1 tane...
Asansörden inip işe giderken asansörün içinde 1 tane...
İşten geldikten sonra 1 tane...
ve yukarıda yazdıklarım rutin olanların haricinde bazen evimizin sağında solunda karşılıklı olarak denk geldiğimiz yerlerde birer tane kondurulan öpücükler...

Tabi ki sevgi gösterisi sadece bir öpücükle mi sınırlı? Tabi ki değil... O kadar sapık değilim. Sadece nereden başlayacağımı bilemedim.. :)


Ya da şunu diyebilirim.. Biraz önce yaptığı gibi yaklaşık 1 saat ayrı odalarda kaldıktan sonra dişlelrini fırçalamak için tuvalete gidip, beni özlediğini farkedip elinde diş fırçasıyla, azında macunuyla çekinmeden yanıma sokulup bana sarılması. Bu yeter bana zaten...


Ya peki sürprizler? Bi kere sevgililer gününde alınan çiçek kesinlikle sürpriz değildir... Nedir? Beklenen çiçektir. Sürpriz olan beklenmedik olan bir şeydir. Çiçek olayını geçtik. Zaten 444çiçek, çiçeksepeti, çiçekblablablatırıvırı.....com lardan tut, hepsiburada, vatanbilgisayar, arçelik bile gelen sevgililer gününde yapılabilecek bütün sürprizlerin seçeneklerini sundular sağolsunlar.

Aslında içimden bu yazıyı kapitalist sistemin önümüze koyduğu soğuk yemeğe bağlama yatkınlığım olsa da yine de yazıyı baltalamak istemiyorum...

Sevgililer günü... sadece 1 gün
Televizyonda 50 yıllık bir evli çiftin birbirlerine bağlılığını gördüm. Merak ettim acaba 50 yıl boyunca kaç kere sevgililer gününü kutlamışlar veya televizyonda göründükleri gibi mutlu mesut bir özel kutlamaya şahit olmuşlar.

ooooooffff, nasıl da daldan dala atladım bee bi yazı yazayım derken...

Yani varmak istediğim nokta şu ki:






Eşimi, kendini sevgililer gününde kısıtlamadığı, bana her daim sevgisini göstermeye çalıştığı içi çok ama çooook seviyorum. Hatta böyle bir sevgiliye sahip olduğum için aslında acaba diyorum 'Lan sen gereğinden fazla mı şanslısın?' diyorum...  Yani şunda aklıma gelmese bile bu kadarı da olmaz ki yaaani dediğim anlar da olmuyor değil...


Buarada google un sevgililer günü için yapmış olduğu video çok başarılıydı... ;)






ve şunu farkediyorum ki her geçen sene sevgililer gününde sevgilisi olmayanlar daha bir isyan içinde... Sevgilisi olanlar, sevgisini bağırmaktan çok sevgilisi olmayanlar sevgilisi olmadığı için isyan etmekte... evet nlar isyan ededursun benim şu son cümlemden sonra artık uykumun geldiğini anlamış ve yatmam gerektiğini frketmiş bulunmaktayım...


iyi geceler...

4 yorum:

  1. 14 şubatla ilgili okuduğum en iyi yazıydı...
    Nice güzel senelere eşinizle birlikte :))
    Mutluluğunuz daim olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 'En güzel yazı mı?' :))
      Çok şımardım, beğendiğinize çok sevindim..

      Sil
  2. Çok şanslısın gerçekten.:)

    YanıtlaSil

Aklına ilk ne geliyorsa gözlerini kapat ve yaz...