29 Şub 2012

Missbone dan mim vaaaar.. :)

mim cevaplamak bazen gerçekten çok zor olabiliyor. Buna konsantre olursam cevaplayabileceğimi düşündüm ve yatmam gerektiği halde yine de halen bilgisaayr başında vakit geçiriyorum. Muhtemelen yarın sabah uyanırken 'Bir daha bu kadar geç yatmayacağım.' diyerek uyanacağım. Ama olsun. Missbone mimlemiş. Hatta üzerinden 17 saat geçmiş. Daha fazla bekletmemek lazım.. :)

1- Hayatınız bir filme çekilirse adı ne olurdu ve soundtrackinde hangi şarkılar olurdu?
Beni tanıyanların da tahmin edebileceği gibi ilk sıraya Joe Satriani'den 'The Forgatten' (Part 1) ve (Part 2)...



Ardından şöyle gaz yüklü ağır distortion efektli rock şarkıların devam ettiği akustik şarkılarla da son bulduğu bir film tracki.. Nasıl? Yakışmaz mı bana? :)

2- Bir şeyleri değiştirme gücünüz olsa, neyi ya da neleri değiştirirdiniz?
Çok tehlikeli bir soru. Açık konuşmak gerekirse Allah'a inanmadığımı rahatlıkla söyleyebilmek, bunu söyleyebildiğimde de bana zarar gelebilecek bütün yolların kapanmasını isterdim. Bu aralar gerçekten buna çok ihtiyacım var. Bu yeterli, teşekkürler....

3- Sizi en çok etkileyen sinema sahnesi veya sahneleri?
Aranızda bilmiyorum Shine filmini izleyen varmı. Ama yoksa kesin izleyin derim. Dram, psikolojik...  Kaldırılması zor bir hayatı anlatıyor. Burada artık bu hayatı kaldıramayan yalnız bir gencin pes ettiği anı gösteriyor. Müziği seviyorsanız, hayatınızda bazı şeyleri yapmak isteyipte yapamıyorsanız, engellere takılıyorsanız izlemeniz şiddetle tavsiye edilir. David Halfgott'un yaşam öyküsü...

4- Yaşadığın şehir bir günlüğüne yalnızca sana tahsis edilmiş, senden başka kimse yok. Ne yaparsın?
Yaşadığım ilçede yapılabilecek pek birşey yok. Sadece yanlış park eden bütün araçların lastiklerini patlatırım.

5- Şu sıralar ilgiyle takip ettiğiniz diziler?
İşin içinde Nil ve Gülse Birsel varsa... Bir de içlerine Beyaz karışmışsa.... Tabi ki Yalan Dünya... :))


mimlenenler: üfürükten prenses, ofelya, domatessuyu, Ilımlı Fısıltılar

4 yorum:

  1. beyaz bayrak sallıyorum..
    teslim.
    cevaplayacağım artık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mim keyfi bir iştir. Nasıl arzu ederseniz öyle olsun. Bende zorlama yok.. ;)

      Sil
  2. Shine'yi izlemiştim..Kendimden bir şeyler bulduğum nadir filmlerdendi..
    Joe candır :))

    Mim için çook teşekkürler..cevaplamıştım ben ne yazık ki :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok şaşırdım, mutlu oldum. :))
      Hem Joe'yu biliyorsun, hem de Shine'ı izlemişsin.

      Sil

Aklına ilk ne geliyorsa gözlerini kapat ve yaz...