21 Haz 2008

Ümitsiz

İstek... İstemekle bitmiyor ki... Çalışmak lazım. Hiç kimse anasının karnından gitarla doğmamış. Yetenek diyor ama bunu kırmam lazım. Yeteneği saf dışı etmeliyim. Parmaklarım uyuşmaya başlıyor sanki :( Sanki felç oldum... :-/

Gitarımı elime aldığımda kafamdakileri notaya dökemediğim için kulaklarımda çınlayan o "teslim ol, teslim ol..." sesi... Sonra ardından apansızın gelen bir melodiyle ortalığa çıkan hoş bir bestenin tarihe karışması... Bunu bir anlığına yaşıyorum. Sadece bir an...

Yoksa gerçekten pes etmeli miyim? Günümün büyük çoğunlığunu onunla birlikte geçirmesem bile yine de onsuz boşluğa düşeceğimden eminim.

Bazılarına göre sadece bir hobi, bazılarına göre bir iş... Benim için ikisi de değil. Benim için bu bir tutku...

Seviyorum bunu... En iyisi bu işe devam ;)

3 yorum:

  1. madem senin için bir tutku,bence o halde sadece kendin için yapmalısın,beğendiysen bi şeyi,kendin taktir et,beğenmediysen kendin için beğenmemiş olursun,bunu beğenmedim der geçersin,tıpkı bir şarkıyı dinleyip beğenmeyince artık dinlememek gibi.sadece kendin için yap,kendini tatmin et,bir gün sıkılırsan da "zaten kendim için yapıyordum." dersin gönül rahatlığıyla.

    YanıtlaSil
  2. MERHABALAR.
    ÇOK HOŞ YAZILARINIZDAKİ TINI.
    İZLİYORUM SAYFANIZI.
    BENDE BEKLERİM SAYFAMA,ARZU EDERSENİZ ELBETTE.
    SAĞLICAKLA KALINIZ..

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim. Blogunuza mutlaka uğrayacağım.. :)

    YanıtlaSil

Aklına ilk ne geliyorsa gözlerini kapat ve yaz...