4 Ağu 2013

Yurt dışı öğretmenlik ve çocuk isimleri

Sevgili sevgilimin epeyden beri ara ara söylediği birşey var.. Hep yurt dışına çıkmak istiyormuş. Ama öyle turist olarak değil. Mesela yurt dışında öğretmenlik gibi birşey.. Bunun için KPDS veya ÜDS gibi bir dil sınavına girmek falan gerekiyormuş. Ancak ne eşimin ne de benim ingilizcemiz bu sınavlardan geçer not olacak seviyede değil. Hadi çalışsa eşim balki alır da ben ümitsiz vakayım. En sonunda tamam la.. oturalım yazın çalışalım dedik. Bugün eski ingilizce kitaplarını çıkardık piyasaya. Kendisi yüksek lisans yaptığı için zamanında ingilizce çalışmışlığı var. Başladı bana anlatmaya.. Şunu anladım ki uzun süre ders başında oturmayı unutmuşuz. Özellikle ben... 'Burayı geç.. Burayı biliyorum. he he...' gibi triplere giriyorum. Bazen korkuyorum acaba gereğinden hızlı mı gidiyorum diye.. Neyse görücez bakalım. Yazın da çalışması pek zormuş arkadaş. Sıcakta konsantre olamıyo insan. Uykusu falan geliyor..

Buarada dün akşamdan beri devamlı çocuk ismi düşünmeye başladı. bugün hatta oturdu bi siteden çocuk isimleri araştırdı. Anlamlarını öğrendi. Hatta word'e falan aktardı. korktum... Çocuk mu istiyor acaba hormonlar? :-/

11 yorum:

  1. niye üzgün smiley var ki orada çocuk'un arkasında :)

    ingilizce aslında çok da zor bir dil değil ama ders çalışmak zor :D
    sabır, azim ve bol vakit gerektiriyor... :d en sevmediğim şey.
    kolay gelsin ama :) umarım istediğiniz gibi sonuçlanır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uykuya ve gezmaya düşkün biri olunca çocuğa bakma sorumluluğu çok zor geliyor. İngilizce bile daha kolay... :)

      Sil
    2. Kac yillik evlisiniz siz bakalim? Yapin iste bir tane, bizde sevelim. Ayrica Edanin da dedigi gibi ingilizce zor degil. Hadi öptüm

      Sil
    3. 2 bitti. Ama henüz erken. Daha gezimemiz gereken yerler var bizim.

      Sil
    4. Gezmelerden 3-4 yıllık bir mola verirseniz. Yumurcakla beraberde gezilir. Bu tas tamam bir üçünkü kişi ile gezmek ya da gezmemek ile alakalı. Tabi ya Gezmek ya da gezmemek bütün mesele bu...
      Bu arada hayırlı olsun diyelim.

      Sil
  2. lidıl lidıl ortaya midıl :)
    Sıradaki parça Orhan Gencebay'dan Gurbet..
    :)

    YanıtlaSil
  3. Ablam 2.5senelik evli, öncesinde de 2 yıllık birliktelikleri var ve eniştem se pek gönüllü değildi çoçuk işine.

    Şimdi ablamdan hevesli isim beğendiremiyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizimki de nerede eski tanrıu isimleri var onları beğeniyor. Enson Atlas'ta karar kıldık ama ne bi çocuk yapma hevesi var, ne büyütme.. :P Sadece isim beğenmek olsa keşke.. :D

      Sil
    2. Bi an eniştem olduğundan şüphe ettim hahah :D yiğenimin ismi %99 Atlas olacak :)

      Sil
    3. Teadüfün böylesi.. Başka isim aramlıyım. Orjinal ve hiç duyulmamış olmalı. Yeni isim buluncaya kadar çocuk yapma fikri yok. (zaten yoktu da..) :)

      Sil

Aklına ilk ne geliyorsa gözlerini kapat ve yaz...