1 Mar 2013

Kimi sorularında tırsarak cevaplayacağım bir mim

Melodram yapmış yapacağını yine.. Mimlemiş ama arkadaş böyle mi mimlenir insan ya... yuhh diyorum bişi demiyorum. sorulara bakınız...


1- En son kime yalan söyledin? Neden?
En sonuncusunu söylediğin için ucuz atlattım. :) En son eve gelen özel öğrencime yalan söyledim. 'Öğrencilerim içinde üniversiteyi en çok kazanmasını kişi sensin..' dedim. Kocaman kuyruklu bir yalan...

2- Biz okumuyoruz farz et ve kendine bir itirafta bulun.
oldu.. başka? :D

3- En son severek okuduğunuz kitap hangisi?
Stephen Hawking - Büyük Tasarım 

4- Şu an istediğin işi mi yapıyorsun? 
Bunun cevabı zaman zaman değişiyor.

5- Mutlu musun?
Şuanda mutlu değilim. Bugünlerde evrendeki bütün negatif enerjiyi topluyormuşum gibime geliyor. Kendimden emin olmasan 'Adet dönemindeyim.' dicem. Bundan sebeple olsa gerek eşimle aram biraz naneli. Nedeni tam bilmiyorum.
haa genel olarak hayatıma baktığımda hayvanlar gibi mutluyum orası ayrı...

6- Öleceğini bilsen ömrünün son zamanlarını nerede ve kiminle geçirmek isterdin?
Eşimle...

7- Her bölümünü heyecanla takip ettiğin dizin var mı?
yok.

8- Favori şarkıcın ve şarkısı
Şarkıcı dediğin için Joe Satriani diyemiyorum. Ya olmaz böyle soru be.. :P

9- Keşke?
taynim felekşana çıkydı.

10- Kötü alışkanlıklarınız var mı?
unutkanlık, dalgınlık, zaman zaman düşüncesizlik.

11- Sence ideal eş nasıl olmalı?
Bu konuya girmesek... Seçmişiz artık, daha kriter aramanın manası var mı? :)

2 yorum:

Aklına ilk ne geliyorsa gözlerini kapat ve yaz...