12 Mar 2013

Akbank'ın lakayt personeli


Bugün bankalar arasında mekik dokudum. Malumunuz ev alıyoruz ve bugünün şartlarında hiçbir devlet memuru sıcak parayı çatırt diye önüne koyup peşin ev alamadığı için kredi durumları neymiş falan diyey şöyle bir ön hazırlık yapayım dedim boş günümde. Sonuç? Fitil oldum...

Nasıl? Hemen anlatayım. Sıra numarasını aldım. Kağıdın üstünde 'üst kata çıkınız.' yazıyordu. Çıktım. Bir de ne göreyim? Üst kat bomboş. Sadece 2 bireysel müşteri temsilcisi var. Onlar da telefonda konuşuyorlar. Numaratöre baktım önümde 2 kişi görünüyor. Ama belli ki o kişiler ortada olmadığından sıra direkt bende. 5 dakika, 10, dakika, 15 dakika... bekle bekle bekle... Bi gelişme yok. Arkadaş bu adamlar müşteri falan almıyorlar. Numaratöre de basmıyorlar. Telefonda konuşmalar, bilgisayarda önemli görünen birşeylerle ilgilenmeler. Buraya kadar yine birşey yok. Ama sonrasında biri geldi. Elindeki numaraya baktı. G.tüm g.tüm masalardan bir tanesine yaklaşarak birşeyler sordu. Konuştular falan işini halletti, çıktı. Sonra ikisi evli 3 kişi geldi. Kadın olan ağza alınmayacak küfürler ederek eşini yerin dibine sokuyordu. Anladığım kadarıyla adam kredi kartından çok pis borç kitlemiş. Onu öğrenmeye gitmişlerdi. Onlar da borçlarını öğrendiler ve gittiler. Ben? Ben de efendi gibi bekliyorum sıramı. Ama onlar sırasız mırasız işini halledip gidiyorlar. Yine ortalık boşaldı ve artık ben kalktım önlerinde ayakta suratlarına dik dik bakarak beklemeye başladım. Yine tık yok... En sonunda dayanamayıp, elimdeki kağıdı göstererek 'Pardon, numaratöre basacak mısınız?' dedim. Adam pişkin pişkin 'Biraz işimiz var. 1-2 dakika sonra basarız, gelirsiniz, yardımcı oluruz...' dedi. Nasıl işimiz var ya? Benden başka ne işin var senin? İşin varsa numarasız adamın işini nasıl yapıyorsun? O an sinirden ellerim titredi. Orada cıngar çıkarmak istedim ama ayarını tutturamayacağımı farkettiğim için kendimi direkt dışarı fırlattım. Sonra eve gelince de neden şube müdürünün yanına gidip bu saçmalaığı anlatmadım diye kızdım kendime. 

Asıl gıcık olan beni orda bekletmesi veya başkasını önüme alması değil, ben orda beklerken başka bankadan aldığım sıramın geçmiş olmasıydı....


14 yorum:

  1. ay çok gıcıkmış cidden!

    şarkı da ne güzelmiş ihi

    YanıtlaSil
  2. yalnız ilerde akbankta çalışmak isteyenler var, ayıp oluyor :D

    neyse şube müdürlüğüne kadar yükselince çözerim olayı :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her sektörde bozuuk eleman vardır. Dört dörtlük personele sahip yer ararsan işsiz kalırsın pera.

      Sube müdürlüğü ne be.. :P Genel müdür ola sen genel müdür. Olmadı bölge müdürlüğü de kurtarır bak.. ;)

      Sil
    2. yalnız cem yılmaz'ın genel müdürler ile ilgili bir tespiti var.

      müdür iyidir, genel müdür alt seviyedir tarzında.

      eğer son gösterisini izlemediysen,

      ev, genel ev diyerek özetleyeyim :)

      Sil
    3. Cem Yılmaz'ın son gösterisini izlemiştim.
      İyi hatırlattın, tam yerinde oldu.. :)

      Sil
  3. Bankalar da elbette hakkıyla görevini yapan, parasını hak eden insanlar vardır; bize de öyleleri denk gelmiyor; ama şu ana kadar karşılaştığım her bankacı aynı olur mu ya? suyundan mıdır, havasında mıdır, hepsi birbirine benzemeye başlıyor. Her zaman sinir harbi yaşamışımdır bankaya gittiğimde genellikle kavga çıkartıyorum ben, şikayet etmekle tehdit edince yapıyorlar işini ama hehehehe...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adının hakkını veriyorsun. (Anarşi..) :)

      Sil
  4. Banka çalışanları hep böle bu konuda en berbatları akbank iş ziraat ve finansbank çalışanları gözlemlediğim kadarıyla. Arıza çıkarıp bağırıp deşarj olmak lazım o zaman en öne alıp hallediorlar numara filan hikaye. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. akbank, iş, ziraat, finans şeklinde sıralama yapacak kadar bankalarla içli dışlı olmadım ben henüz. :)

      Sil
  5. Yok tek kelimeyle işi bilmiyorsunuz siz :) Uzayda mı yaşıyorsunuz demekten kendimi alamadım. Numara aldınız ve ortam boş daha ne bekliyorsunuz. Direkt yapıştırın işi evrağı masasına başlayın anlatmaya yok yok siz de çok bir modern davranmışsınız size de yakışmamış :)hem siz reklam izlemiyorsunuz herhal ne diyor; Akbank Direkt bankacılık yani ne demek direkt dalacaksınız olaya demek :
    Dipnot : Bence banka müdürünü üst kata çağırıp olayı an be an yaşatmalıydınız. Haklısınız ve hakkınızın gasp edilmesine kesinlikle izin vermemeliyiz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle doğru diyorsunuz. Bugün aynı olayı bir arkadaşıma anlattım. O da aynı sizin gibi düşünüyordu. Doğru diyorsunuz...

      Sil
  6. bütün sektörlerde var bu ne yazıkki bankalardakiler daha beter tabi ukalalar

    YanıtlaSil

Aklına ilk ne geliyorsa gözlerini kapat ve yaz...