4 Haz 2012

Vayyy başımıza gelenleeer...

Ne okul gecesiydi ama..? Okul gecesi, benim için bir ilkti. Ama böylesi o geceye katılanlar için bir ilk oldu.

İngilizce tiyatro bitmişti. Bir topluluk ayağa kalkmış bir kartopu misali büyüyerek bir yandan da birbirleriyle kavga ederek sahneye doğru geliyorlardı. Yapmam gereken önüme geleni ittirip öğrencilerden uzak tutmaktı. Bir baktım ki olayın ortasındayım. Sırtıma, bacağıma devamlı darbeler... Daha sonradan söylenenlere göre uçan tekmeler, atılan sandalyeler... O sırada okkalısından bir yumruk dudağımda 3 dikişe  sebep oldu. Siz misiniz bana vuran. Önüme gelene vurayım derken bir meslektaşım çekip aldı beni. Götürdü içeri.

İçerde kız öğrenciler, bayan öğretmen arkadaşlar... Hepsi ağlıyorlar. Aynada duduğımın parçalandıını gördüm. Buz ile soğuk uyguladım. İyi oldu. Hem etraftakilerin görmesini engelledim. Hem de soğuk uyguladım. Jandarma, hastane falan derken eve 01:30 ta vardım. Tabi asıl ifade evde ahtuna verildi. Saat 3 gibi uyuyabildim. Zanlılar yakalnmış, gerekli yasal işlemler sürdürülüyor.

Bütün bu kötü olaylar kesinlikle beni kampa götürmekten alıkoyamadı. 3 te yatıp 6 da kalkmanın ardından yola koyuldum ve 2 günlük tatil bana yetti... :)


Evet, bu bana yetti gerçekten...

Bugün ise bütün sendikalar okulun önünde toplandı. Basın açıklaması yapıldı. Şimdilik gördüğüm bazı yerel basında haberimiz görüldü. İlçe Milli Eğitim Müdürü geldi. Gerekli, klasik konuşmayı yaptı. Yanımızda olduğunu söyledi. 

Olay neymiş neden kavga çıkmış diye hiç sormanıza gerek yok. Şuanda mevcut olan bir dava var. Olay, alkollü bir vatandaşın kamu binasına girerek kamu çalışanlarına saldırmasından başka birşey değil. Detaylar da bende kalsın.. :)

Başka bir aksiyonda görüşmek dileğiyle...

5 yorum:

Aklına ilk ne geliyorsa gözlerini kapat ve yaz...