10 Nis 2012

mim: O olsan, bu olsan....

Bir kısır döneme daha girdim yine... Cuma ve Cumartesi günleri bir yazasım vardı, bir yazasım vardı ki... Ama gel gör bir türlü klavyenin başına geçemedim. İçim gitti adeta. Biliyorum başına bi geçsem bütün zehri atıcam ama kahretsin işte olmuyr malesef. Şu son 1-2 günden beri de vakit buluyorum ama yok, gelmiyor. Ne garip bir şey la bu...

Missbone da olmasa hiç konu açmayacaktım. Artık bloguma giren son yazdığım konuyu görüp kaçıp gidecekti. Zaten şu son zamanlardır din muhabbetine girdim. Gergin ortamlar oldu.. Neyse ben sorularıma geçeyim.. İlk baktığımda saçma geldi sorular ama cevaplaması zevkli olacağa benziyor.. :)

1. Yemek olsan ne yemeği olurdun?
'Balık'
Yemesi, hazırlaması, sofra adabı herşeyi ayrı be bunun. Hadi bugün balık yiyelim dendiğinde farklı bir ortam kurulur. Ayrı bir emek gerektirir. 3 dakikada hazırlanan makarna, menemene benzemez.. :)

2. Müzik aleti olsan hangisi olurdun?
'Keman'
Çalması zor, herkesin öyle çalabileceği bir şey değil. Metallica'nın 'notting else matters' öğrenmek için gitar çalmaya başlayanlara uyuz olduğumdan kaynaklanıyor bu. Gitara yapılan bir tür saygısızlık gibi geliyor. Ama kemanda öyle birşey yok. Düşünsenize vivaldi'den four season çalayım yeter bana diyen duydunuz? yemez... :)

3. Araba olsan hangisi olurdun?
'Mercedes'
Ota boka heryere götürülemez. Dağa bayıra çıkarılıp zorlamaya gelmez. Resmi araçtır, temiz bakılır, her zaman bakımlıdır...

4. Aylardan hangisi olurdun?
'Nisan'
Bahar... Kıştan eser kalmamış. Henüz kuraklık başlamamış. Yeşilliklere uzanıp uyuyabileceğin, uyusan kızarma ihtimalinin düşük olduğu bir aydır Nisan. 30 çeker, 23 Nisan vardır. Çabuk geçer. Akabinde gelen Mayıs doğum günümün habercisidir. :)

5. Ayakkabı olsan hangisi olurdun?
'Spor ayakkabısı'
Sahibini sıkmayan. İçinin her yerinde yumuşakk dokusu bulunan ortopedik olanından...

6. Kıyafet olsan hangisi olurdun?
'Kot pantalon'
Nedendir bilmem kotlarımı seviyorum...

7. Renk olsan hangisi olurdun?
'Mavi'
Sonsuzluk, deniz, su, derinlik, hayat, özgürlük

8. Hayvan olsan hangisi olmak isterdin?
'Yunus'
Elden ayaktan uzak. İnsanları saymazsak düşmanı az. Beyinleri falan fazla gelişmiş falan filan...

9. Şuanda okuduğun kitabın 127. sayfasında neler var?
Tevrat'tan bir bölüm "Havva'nın oğulları" :
"Ve Habil bir çoban oldu. Kabil ise bir çiftçi. Fakat uzun zaman sonra Kabil YARADAN'a tarlalardan kurban olarak meyve ve sebzeleri getirdi. Ve Habil sürüsünden ilk doğanları ve onların yağını getirdi. TANRI, Habil'e ve kurbanlarına merhametle baktı fakat Kabil'e ve kurbanlarına merhametle bakmadı. Kabil öfkelendi ve karanlık bir şekilde bakışlarını indirdi."
(düşündürücü...)

Bitti... :)
Bundan sonraki mümleme olayına artık ben son vermek istiyorum. İSteyen herkes bu mimi cevaplayabilir. İlk gördüğünüzde saçma gelebilir sorular. Belki sonuna kadar bile okumadınız ama cevaplamaya başlayınca gerçekten zevkli olduğunu göreceksiniz. Denedim, gördüm.. :)

Mutluluklar... ;)

2 yorum:

Aklına ilk ne geliyorsa gözlerini kapat ve yaz...