17 Tem 2009

Yol arkadaşım: kırmızı sırt çantam

  • Ordan başka herhangi biryerde olmam mutlu olmama yetiyor gerçekten. Herhangi bir yer olsun yeter. Sanırım karakterim değişti. Geçen gün manik depresif olduğum yolunda fikirler beyan edildi. Belirtileri içinde bu hastalığı kabullenmemek de varmış. Biraz düşünmeliyim. Bekli bunu düşünerek tedavi sürecinde bir adım yol almış olurum.
  • Yaklaşık 10 gündür Ankara'dayım. İnanılmayacak derecede mutluyum. Her günüm aksiyon, eğlence doluydu. Burada olayı da gerçekten çok seviyorum. Bu akşam İzmir Çeşme'ye yol alıyorum. Sanırım önceden yapmış olduğum planlarımda büyük ölçüde değişiklik yapmam gerekiyor. Sebepleri önümüzdeki konularda daha açığa çıkacak.
  • Tatilin en kötü yanı internetten eksik kalmam... Ama gram huzursuz değilim. Kim ne yazmış, facebook ta kim hangi fotoyu eklemiş,ü, hangi videoyu paylaşmış veya kaç tan malim var gibi şuan için gereksiz gele sanal hareketler şuan için bana inanılmaz önemsiz geliyor. Konularımın seyrekliği de bundan kaynaklanıyor. Ama merak etmeyim, yaşıyorum. :)
  • Her yolculuğum öncesinde hazırlık içinde bulunduğum bavulumda tatil sürecine gözatıyorum. İnanılmaz hareketli, yorucu günler geçirmişim. Konu eğlence olunca sanırım yorulmanın ne demek olduğunu unutuyorum. :) Önümüzdeki günlere bakınca da soru işaretleri kafamı iyip duruyor. Saat kaçta falanca yere varcam? Saat kaçta ordan hareket edicem? Acaba saat kaçta yola çıksam? Belirsizlik biraz beni tedirgin etse de çok düşünmeyince işlerin yoluna girdiğini görmek insana huzur veriyor.
  • Geçen gün Nedim amcamın enfes deneyimlerinden faydalanıp otobüs biletimi almayı geç vakte ertelemiştim. İyi ki ertlemişim, yoksa boşu boşuna erkenden yola çıkcaktım, sonra İmir'de sap gibi kalıcaktım. Nedim amca demişken aynı renkte de olmasa da aynı felsefeye uygun bir çanta da onda da var. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aklına ilk ne geliyorsa gözlerini kapat ve yaz...