4 Tem 2009

Malatya'nın Dağlarında

Tatilimin ilk atraksyonunu Malatya'da yaşadım. Sabahın erken saatlerinde kalkıp yürümeye başladık. Yaklaşık 7 saat süren yolculuk oldukça eğlenceliydi. 4 zirveye gördük... :)


Ekibi görüyorsunuz. 50 leri gösteren yaşlar... Lakin performansları canavar gibi.. :D
Benimle yaşıt sayılabilecek 2 öğrenci daha var... (siyah şapkalı ben :)



Aşağıda babamla ben.........
ve arkada İnönü Üniversitesi Kampüsü (üstüne tıklayan görür..........)


Tek sıkıntım arazinin çok çorak olması. :(
Kim istemez ki çam ağaçlıkları altında yürümeyi... Mis gibi bol oksijen

Malatya'yı bilenler için yürüyüş güzargahını şöyle tanımalayım.
Malatya İnönü Üniversitesi Kampüsünün sol arka tarafındaki sivri yamaşlardan başlayıp grebildiğimiz en yüksek tepeleri tırmanlaya başladık. Sonunda kendimizi Malatya merkezdeki TOKİ evlerinde bulduk ... ve yürüyüş bitti... :)

(resimlerin iüstüne tıklayınca büyüyor; aaaa ne enteresaaaan )

Yalnız işin farklı bir boyutu da var...
Saat 21:00 de Okan'ın düğünü için samsun'a yola çıkıcam.
Şuan saat 18:04
Kaç-tım...

1 yorum:

  1. toki evlerini uzaktan görmüştüm,siz bayaa bir yürmüşsünüz yahu maşallah:) orada dağlar çıplak ama ova yeşil,kayısı bahçeleri sağolsun:)

    YanıtlaSil

Aklına ilk ne geliyorsa gözlerini kapat ve yaz...