3 May 2009

Çip takmak istemiyorum...

Yapmam gereken çamaşır yıkamaktan tut, e-okulda çocukların gözlem formlarını doldurmaya kadar o çok iş var ki... Bir türlü birinin ucundan tutamıyorum. :( Belki bu yazıyı yazdıktan sonra gaza gelip artık başlarım...

Bu sıralarda hayatımın gerçekten sıradan. Yapacaklarım, yaşayacaklarım belli... Bir gün olsun beni şaşırtan bir olay yok. Ne bir hareketlilik, ne bir değişiklik...

Ne yapmak gerekiyor bu durumda? Tamam, bulunduğum yerde sosyal yaşam olarak yapabileceğim hiçbir şey yok. Ama birşeyler yapmak lazım artık... Evden dışarı çıkmak hiç içimden gelmiyor. Ne birileriyle buluşup gezip eğlenebileceğim bir yer var ne de kafa dinleyebileceğim bir yer (odamdan başka...) Ama kafayı dinle dinle, nereye kadar? Yorucu, sıkıcı ve strest dolu okuldan başka gitmem gereken bir yer olmasa heralde depresyona falan girerdim.

Belki de bu can sıkıntısının sonu aşağıdaki gibi olacaktır. :(

6 yorum:

  1. hocam en iyisi bir tatil ama işiniz de çokmuş,bence en iyisi bir an önce yapmak bitirmek,yoksa onların getirdiği stres sıkıntıyı ikiye katlıyor.
    bir çoğumuzun hayatı tekdüze,annemi telefonla arayıp ne haber diye sorduğumda "hiç işte,oturuyoruz,yine oturuyoruz" diyor,ben de hastalık olmasın,problem olmasın da oturalım bir şey olmaz böylesi daha iyi diyorum.

    YanıtlaSil
  2. Tatil gibi bir lüksüm yok. emin olunki olsa kaçırmazdım. :))
    Tatil 1 Temmuz'da... O zaman da yapacaklarıma karar bile veremiyorum. Nereye gideyim, kiminle gideyim... ? Çok iyi bir plan lazım ;)

    YanıtlaSil
  3. Allah korusun videonun sadece başını izlediğim daha gerisini izlemeyem.
    Niye bu kadar canın sıkkın.

    YanıtlaSil
  4. Ya sıkıldım artık burdan. Doüuda yaşamak sahiden ne kadar zormuş yaa... Mayıs ayını çok severdim, bu sene nefret ettim. Artık zor sabrediyorum herşeye. Biran önce şu okul bitsin, sağlam bi yaz tatilinden sonra tekrar beynimi şarj edip başlayım yeni bi döneme...

    YanıtlaSil
  5. evet doğudan yaşamak gerçekten zor. Az kaldı okulun bitmesine.

    YanıtlaSil
  6. Ziyaretin ve iyi dileklerin için teşekkürler Neslihan. Tatili iple çekiyorum bakalım... :))

    YanıtlaSil

Aklına ilk ne geliyorsa gözlerini kapat ve yaz...