18 Tem 2013

Birşeyler düzeliyor gibi sanki

Selam blog okuyucularım. Artık benden ümidinizi kestiniz diye tahmin edip sanki blog dünyasına sıfırdan başlamış gibi hissediyorum kendimi. Biliyorsunuz. Bir ev satın aldım. Ancak almaz olaydım diyesim geliyor zaman zaman.. Arkadaş bir internet bağlantısı 1,5 ay sürer mi yaa? Her aşamada bir poblem, bir gudubetlik vs... Hepsini tek tek yazaraktan boşa vakit kaybetmek istemiyorum ama şu fiber intenret mevzusu sahiden iyimiş. Ancak modeminizin değişmesi gerekiyormuş haberiniz ola...

Bu arada deli borca girdim. Hayvanlar gibi harcama yaptım. Benim ve eşimin banka hesapları eksilerden artılara geçemedi bir türlü. ve daha bir çok eksiğimiz var. Bu arada marangoz halen daha gelmedi. Bundan önceki yazımda bahsettim mi bilmiyorum ama 10 gün içinde bitireceğini söyleyen marangoz 1,5 aydır bir işi bitiremedi. Telefonlarımı açmıyor. Açsa da kavga edip kapatıyoruz. Kafa göz dalasım geliyor...

Tabi hep kötü şeyler olmuyor. Kendime özel öğrenci buldum. Hem de yaz mevsimi.. ilginç. Çocuk, babasının işi gereği 7. sınıfa kadar Belçika'da eğitim görmüş. Bundan sonra Türkiye'de okuyacakmış. Yurt dışındaki matematik dersleri Türkiye'den çok daha hafif düzeyde olduğu için bilinçli ailesi O'nu Türkiye'deki 7. sınıf seviyesine çıkarabilmek için bana ulaştı. Eyvallah ddim ve başladık derse. Hiç tahmin etmediğim bir öğrenci profiliyle karşılaştım. Alıcıları ve işlem kabiliyeti mükemmel ancak konu eksiği olan bir çocuktu. Ailesinin de isteği üzerine haftada 3 derse çıkardı. Kendilerin kendimce 'Kuratıcı' diyorum. Bu sıkıntılı maddi dönemimde çok iyi oldu valla... :)

9 yorum:

  1. Yeni evin başlangıcı her zaman zor olur. Allah kolaylık versin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumun için teşekkür ederim. Bloguma her zaman yorumlarınla beklerim. Teşekkürler...

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  2. herşey bittiğinde ayaklarınızı uzatıp zor oldu ama değdi diyebilmeniz dileğimle :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herşey bitmediği halde ayaklarımızı uzatıp keyif yapabiliyoruz. Bitmesini beklersek yaşlanır, torun tombalağa karışırız biz.. :)

      Sil
  3. 1i yokmuuu:
    Yoksun ortalıkta hiiç.
    Özel ders işi çok müküş. Mesela fizik dersi aldığım adamın haftada 50 saat dersi vardı. Saati 60tl idi. haftalık 3000tl. Hey yavrum hey. Öretmen olasım geliyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 50 saat ders çok astronomik. 50 saat ders veren biri oldukça popüler olmalı. Bu durumda 60 TL çok çok az.
      Zaten böyle örnekleri görünce iştahı kabarıyor insanın. Ama benim öyle olmam mümkün değil yaa. Çevre meselesi tamamen..

      Sil
  4. ah canim memleketim ve marangozlari. Yuh diyorum artik, sanada sabir diliyorum arkadasim.

    YanıtlaSil

Aklına ilk ne geliyorsa gözlerini kapat ve yaz...