6 Nis 2011

Neden sorularıyla bir başlangıç yapmak

Ne zaman özgür düşüncelerimi etrafımı saçabileceğim bir döneme geçeceğiz?
Kısa kısa hayat mevzuları:
Dün yaşanan gerginlikte arkadaş bana küsmüş. Sanırım benden özür bekliyor olsa gerek. tınnn..!
Dün akşam tam yatmak üzereyken son kez maillerimi kontrol edim ve bir de ne göreyim. Emrah'ın maili... Kol gibi yazmış canı sağolsun. Bir solukta okudum. Cevap yazmadan olmaz. bir el de ben salladım arkadaşıma. Geç yattım, alarmsız erken kalktım. (Burasını düşünmem gerek...)
Öğrenciye, okul aile birliği'nin çay partisi biletlerini satmakla görevlendirildiğimiz bu günlerde kendimi ticaret adamı olarak görmeye başlamıştım. Nitekim verilen 5 biletin 1 tanesini bile satamamış olmam ile bu işi yapmamın mümkün olmayacığını anlamış bulunmaktayım. Geri iadesi konusundada müthiş bir pazarlığa oturmuş olmakla beraber sıfır zararla masadan kalkabilmemiise ikna yeteneğime bağlıyorum... :D

1 yorum:

Aklına ilk ne geliyorsa gözlerini kapat ve yaz...