30 Eyl 2007

Malazgirt

Mahrumiyet bir yerde görev yaptığım Muş'un Malazgirt ilçesinin Gülkoru Beldesindeki okulumun inanılmaz kısıtlı imkanları var. Bu imkansızlıklar içinde öğrencilerimize biraz olsun vatan sevgisini aşılayabiliyorsak ne mutlu bize.


Şundan eminim ki 2 kere 2 nin kaç olduğunu öğrenmekten çok insan sevgisi, vatan sevgisini aşılatmayı felsefe edindim burda kendime. Atatürk'ün ne kadar lider bir insan olduğunu bilsinler, ben öğrencilerimden başka birşey istemiyorum.

Resimde gördüğünüz okulumuzun duvarındaki sanat eserini resim öğretmenimiz F.K tarafından yapılmıştır. Boya masrafları sadece öğretmenler tarafından karşılanmıştır. Tek isteğimiz bu beyinlerin daha çağdaş olması... Bu resim 2007 yılının ilkbahar aylarında çekilmişti.

1 yorum:

  1. Bu yazıma bakılmışsa eminim ki eski okuluma yeni birileri atanmıştır. Gülkoru diye aratmıştır ve benim blog çıkmıştır. Nerden biliyorsun diye soracak olursanız. Gülkoru doğuda biryerdir. Oraya çıkan öğretmenin oraya gitmeden önce oldukça merak edebileceği bir yerdir. Bugün de tayinler açıklandığına göre buraya atanan öğretmen arkadaş muhtemelen benim bloguma uğramış olmalı. Ben de buranın eski öğretmenlerinden oalrak kendisine geçmiş olsun dileklerimi sunar, çalışmalarında kolaylıklar dilerim...

    YanıtlaSil

Aklına ilk ne geliyorsa gözlerini kapat ve yaz...